Działy tematyczne

2020/11/23

Mail/list do: Zarząd Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o. o. - seksualizacja nieletnich odbiorców/łamanie praw dzieci, praw rodowych i dobrych obyczajów

 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zarząd Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o. o.  


     W związku z emitowaną na przełomie października i listopada reklamą Iladian Direct zwracamy uwagę Waszej firmie na złamanie zasad istotnych dla Narodu Lechickiego, w tym - przede wszystkim - zasady ochrony dzieci. Reklama często oparta jest na kontrowersji, aby przyciągać uwagę, lecz zwykle idzie to z brakiem smaku, taktu i szacunku wobec osób starszych, ukształtowanych etycznie w zdecydowanie mniej skandalicznych czasach. Co jednak ważniejsze - emitując taką reklamę, nie tylko zignorowaliście Państwo dobre obyczaje i takt wobec starszego, wrażliwego odbiorcy, ale też wykazaliście brak szacunku wobec wszystkich świadomych Rodziców, którzy czynią codzienne wysiłki, aby ich dzieci uchronić przed wszędobylską seksualizacją. Narażanie w imię komercji i zysków polskich dzieci na seksualizację, a ich Rodziny na dyskomfort i utrudnienia ochronne i wychowawcze to brak odpowiedzialności i brak więzi ze społeczeństwem i jego prawami do bezpieczeństwa.

     Zwracamy uwagę, że przez kilkadziesiąt lat reklamy wszelkich środków dotyczących intymności obywały się z adekwatnie intymnym, taktownym językiem, bez dosłowności. Nie ma żadnego rozsądnego powodu, aby taki dosłowny język, łamiący zasady intymności i komfortu odbiorcy, wprowadzać w ojczystą przestrzeń publiczną. Proszę pomyśleć o odczuciach 10-14 letnich dzieci i ich Rodziców, kiedy przy wspólnym posiłku mają niefart obejrzeć Waszą reklamę.

     Nasze pytanie brzmi: który psycholog dziecięcy zatwierdził taki przekaz reklamowy i na jakiej podstawie? Opinię tego psychologa, tak jak Wasze uzasadnienie, zamierzamy poddać weryfikacjom specjalistów.

     Podtrzymując wyżej wymienione zarzuty, zwracamy się o bezzwrotne wycofanie tej i podobnych reklam, z dosłownym, krępującym dziewczęta i matki, i seksualizującym dzieci językiem (co przeciwstawia się ich naturalnemu, indywidualnemu czasowi rozwoju świadomości - tym bardziej zainteresowań - seksualnej). 

     Apelujemy o TAKT, UMIAR ORAZ PRZEMYŚLENIE KAŻDEGO KOLEJNEGO SPOTU REKLAMOWEGO POD KĄTEM DZIECI ZAWSZE - jeśli dotyczy to emisji przed godziną 22.00.

     Stowarzyszenie Lechistan Gniezno, dnia 22 listopada 2020


 

     Stowarzyszenie Lechistan Gniezno w każdej podjętej sprawie koresponduje jednocześnie poprzez e-mail i list, aby zagwarantować szybką interakcję.

     Stowarzyszenie Lechistan Gniezno publikuje w mediach społecznościowych i informacyjnych lokalnych/ogólnopolskich każdy zapis korespondencji i rozmowy telefonicznej.

     Stowarzyszenie Lechistan Gniezno zastrzega wpisanie firmy/produktu/usługi na Listę Narodowego Bojkotu Patriotycznego w przypadkach, które uzna za uzasadnione (sprzeczne z wartościami Narodu Lechickiego i z prawami dzieci).

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Członków Grupy i Gości prosimy o wsparcie w miarę możliwości i przekonania:


5 komentarzy:

  1. Podpisuje się pod tym całkowicie. Ogólnie problem jest konkretny. Wystarczy zobaczyć niektóre filmy familijne (np moja macocha jest kosmitą) to są lata 90? niby nie ma nic złego w tej scenie lóżkowej, gdy dziecko i tak nie patrzy w takich kategoriach, ale może właśnie po takich scenach zacząć patrzeć w inny niezrozumiały, przedwczesny dla siebie spoósb, który później rzutuje na późniejsze życie.
    z całkowitym zapomnieniu telegonii

    Svietlana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziękuję Ci za ten wpis - właśnie w tym jest całe sedno - informacja się zasiewa w podświadomości lub świadomości dzieci i inicjuje/przyspiesza procesy - dysharmonizuje takie istoty.

      Usuń
  2. Po co będziecie poddawać weryfikacjom przez specjalistów? Przecież od razu widać szkodliwy wpływ. A ci "specjaliści" od psychologii to wszyscy są z tych uczelni wyższych, a tam to wiadomo jak jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słuszne słowa :) Nie oglądamy się na wsparcie psychologów, robimy swoje. Przemiany sprawią, że tak to będzie wyglądać - wszędzie liczyć się będzie odczucie i zdanie wolnego człowieka, a nie "fachowca". Jeśli jednak przy okazji jakiś psycholog odważny, empatyczny, świadomy, wesprze nas opinią, tym trudniej będzie ignorować temat ludziom odpowiedzialnym za media.

      Usuń
    2. Oni i tak dalej będą to ignorować. Ponad 95% mediów jest pod zarządem żydowskim. Ja tam się nie mogę doczekać aż wreszcie ci "specjaliści" nie będą się wszędzie wpychać. Polak sam powinien wiedzieć co jest dla niego najlepsze, bo tak to czuje.

      Usuń