2023/11/02

Moje książki: Ja, Lach i Lach do Lacha

    Z radością oznajmiam, że moje książki są już w sprzedaży. Link poniżej. 

    Książki miały być wydane dwa lata temu, ale różne sprawy i okoliczności przesunęły to aż do dziś. Jednak upływ czasu sprawił nowe procesy - a one z korzyścią odbiły się na treści. Zawarłem w niej bowiem najnowsze odczucia i przekonania, uzupełnione i zweryfikowane informacje, a także coś więcej...

    Niezależnie od tego, że dziś informacja, którą niesie nam wszelki napotkany strumień ma wartość raczej komunikatu dnia, aniżeli ostatecznego ustalenia, to moje książki zrodziły się nade wszystko na specyficznym, bo nieskończenie żywotnym kośćcu, jakim są naturalne prawa i zdolności Słowian jako Istot Źródłowych. Nasz świat przenikały kolejne zwodnicze systemy i instalowane mechanizmy funkcjonowania, jednak wartości serca i zdrowego słowiańskiego rozumu pozostają niezmienne. Stanowią one platformę nośną obu książek, lecz nade wszystko stanowią platformę nas, Lachów, i innych Braci i Sióstr z pokrewnych Rodów, Narodów, Plemion. 

    W treść tchnąłem nie tylko moje błogosławieństwo, ale i błogosławieństwa, o które zwróciłem się do Przodków, Matki Ziemi i Źródła. Poza Wedą i inspiracją dla powstania w Jeden Szereg, po sięgnięcie po wolę i determinację w indywidualnym i wspólnym dziele wyzwolenia, uzdrowienia i odbudowy, tchnąłem energię intencji - aby moi Rodacy, Lachy z Krwi i Kości, poczuli w sobie Moc, i aby uzyskali gotowość na wszystko, co czeka nasze dusze, ciała, Rody, Ojczyznę i Świat w czasie Wielkiej Zmiany. 

    Darz Wam bór wszelkimi Mocami, 

    Czcibor


O KSIĄŻKACH TROCHĘ WIĘCEJ...

    Najpierw miała być to jedna książka: Ja, Lach. Rozrosła się jednak tak, że postanowiłem podzielić ją na dwie - po naturalnym przepołowieniu w zgodności z treścią i objętością, okazało się, że liczba rozdziałów tak w przypadku Ja, Lach, jak i Lach do Lacha sumuje się w numerologiczną 9. Przyjmuję to jako potwierdzenie błogosławieństwa Źródła i Przodków. 

    Jak napisałem wyżej, pisanie i przygotowanie książek zabrało dużo więcej czasu, niż było to w planie. Nie ma w tym przypadku, i dziś znam dwie przyczyny tego, z której jedną ujawnię w innej książce pewnego dnia, a drugą już teraz. Siły Ciemności niczego nie przegapiają, nie znoszą żadnych projektów dla Światła, Świadomości, Woli, Wolności i Mocy Istot Ludzkich. Dlatego wszyscy moi Rodacy, których tak wielu widzę zaangażowanych w patriotyczno-duchową pracę, zaznało różnych form sabotażu i dobrze wiedzą, o czym piszę. Im bliżej końca pracy byłem, tym bardziej nasilał się sabotaż niszczący moje narzędzia i sprowadzający awarie i przeszkody w przestrzeni domu. Nie pozwoliłem jednak, aby zepsuło to wibracje moich książek. Ostatecznie powstały i są do dyspozycji moich Rodaków. Niechaj im niosą otuchę i zasilenie w odbudowie Lechickich Rodów i swej własnej Mocy Kreatora. 

    KSIĄŻKA JA, LACH:

    1. Liczba stron: 426, liczba rozdziałów: 54.

    2. Wypis wiodących tematów: 

    Przemiany w Polsce w latach 2019-2040 --- Między Chazarami, Rodzimowiercami a Neo-Lechitami --- Czy Lechickość i Słowiańskość to egregory? --- Bruce Lee a wyjściowa postawa Słowian --- Seksualizacja jako najpotężniejsza broń przeciw Słowianom --- Od niewolnika do Kreatora --- Czy Słowianie mają obowiązek wybaczania? New Age – pułapka na Słowian --- Projekt Zdrowej Telewizji Lechickiej --- Samoochrona a Siły Ciemności

    3. Przykładowe 9 rozdziałów:

    - Rozdział 7: Od Babilonu przez cara Piotra I do pandemii, czyli antysłowiański kod strachu i posługi

    - Rozdział 9: Czy Lechickość i Słowiańskość to egregory?

    - Rozdział 17: Upadek babilońskiej ginekologii oznacza wzrost Mocy kobiet

    - Rozdział 26:  8 godzin pracy – 8 godzin odpoczynku – 8 godzin snu, czyli matnia iluzji i niewoli 

    - Rozdział 28: Żłobki i przedszkola to nie dobrodziejstwa, a patologie cywilizacji 

    - Rozdział 31: Żałoba narodowa jako manipulacja na stanie emocjonalnym i duchowym

    - Rozdział 37: Sześć kroków do całkowitej likwidacji aborcji na Ziemi Lechickiej

    - Rozdział 41: Czy prawa rodowe mogą być nadrzędne wobec krajowych/narodowych?

    - Rozdział 54: Kilka sekretów, o których Diabeł ci nie powie


    KSIĄŻKA LACH DO LACHA:

    1. Liczba stron: 416, liczba rozdziałów: 36

    2. Wypis wiodących tematów:

    Co hologram Covid-19 oznacza dla Lachów? --- Szczepionki, czyli diaboliczna inwazja na DNA Istot Źródłowych --- Słowiańskie przeobrażenie Policji --- Słowiańskie przeobrażenie Wojska --- Wiec i liberum veto jako najwyższe osiągnięcia Lechitów --- Słowiański Poród Lotosowy --- Projekt nauczania Dzieci na zasadach słowiańskich --- Kody starzenia i śmierci a Moc słowiańskiego DNA --- Depopulacja, a nowe elity odrodzonej Ojczyzny

    3. Przykładowe 9 rozdziałów:

    - Rozdział 12: Wedyjska świadomość wojny

    - Rozdział 15: Gdzie leżą granice słowiańskiej gościnności?

    - Rozdział 16: Czym są resety, czyli bądźmy gotowi na wielkie odwirowanie ustawień historii

    - Rozdział 22: Bosęga jako najsilniejsze lekarstwo Ziemianina

    - Rozdział 25: Jak będzie wyglądać sport i… kibicowanie w Nowym Świecie?

    - Rozdział 26: Życzliwość jako najważniejsza energia kreująca

    - Rozdział 27: Czy Polacy są wyjątkowym Narodem? A co z innymi Słowianami?

    Co z wojną?

    - Rozdział 32: Zdolność medytacji i kreowania mamy zapisaną w DNA

    - Rozdział 36: Najważniejsze rytuały

    Na dniach udostępnimy link do okna sprzedaży. Wraz z moją Żoną i Wiedźmą Dobromiłą dziękuję wszystkim za wsparcie mojej pracy, szczególnie za udostępnienia. Z głębokim przekonaniem powtarzam: jesteśmy na wspólnej drodze do wolnej Lechii. 
    Przy tej okazji ujawniam, ja i Dobromiła pracujemy już nad wspólną książką Słowiański poród lotosowy i odbudowa Rodów Lechickich
    
    Książki Ja, Lach i Lach do Lacha dostępne na witrynie wydawnictwa Ridero: https://ridero.eu/pl/books/ja_lach/?fbclid=IwAR18UR4cOZLb-dNCg89nLZXTCu--UXIzPZ30z0QJB-b_m_du7kGH_gy49oA

    Ponadto dostępne są książki w fomie e-bboków na stronie Empiku: https://www.empik.com/ja-lach-semik-tomasz-czcibor,p1440957020,ebooki-i-mp3-p

12 komentarzy:

  1. No wreszcie... Ufff :-D

    Pozdrawiam
    Dziewanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uffff... Dziękuję! :) Tak, mozolna była to praca i różne towarzyszyły jej procesy.

      Usuń
  2. "Wiec i liberum veto jako najwyższe osiągnięcia Lechitów" - ja do tej pory nie rozumiem czemu Pan tak gloryfikuje `liberum veto`... Przecież to był chyba jeden z najgorszych pomysłów w naszej historii, obok zaproszenia Krzyżaków na nasze ziemie. To kompletnie uderzało w wartość demokracji o zwycięstwie większości. Jeden poseł mógł zerwać cały sejm w dowolnym momencie. To był absurd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się z Panem zgadzam. Nie chodzi tu bowiem o znaną nam mutację wiecu o łacińskiej nazwie ''liberum veto'', lecz o wcześniejsze stadium. ''Liberum veto'' znane nam z podręczników to już była instalacja antylechicka. Szerzej piszę o tym w książce.

      Usuń
  3. Moc Wedy płynąca z treści 🔥🔥🔥🔥

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki Ja, Lach i Lach do Lacha dostępne na witrynie wydawnictwa Ridero: https://ridero.eu/pl/books/ja_lach/?fbclid=IwAR18UR4cOZLb-dNCg89nLZXTCu--UXIzPZ30z0QJB-b_m_du7kGH_gy49oA
    Jako że większość z nas liczy dziś każdy grosz, zdecydowałem się także na wprowadzenie książek wariancie e-booka, który wkrótce będzie także dostępny. To samo dotyczy Empiku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech się Weda niesie po naszym kRaju i wzrasta w naszych sercach i umysłach.
    Dziękuję za Waszą pracę i za to, że jesteście.

    Z serca błogosławię
    Dziewanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Ci za te poruszające słowa. :)

      Usuń
    2. Dziękuję, gratuluję i błogosławię Wam obojgu
      za wenę, talent i wytrwałość.💓
      Zakupiłam obie książki dla córki jako prezent na imieniny.
      Niechaj Wam się darzy przy jej sprzedaży.🙏

      Usuń
    3. Dziękujemy i z wdzięcznością błogosławimy Tobie! :)

      Usuń
  6. Gratuluję i z serca błogosławię.🙏
    Zakupiłam obie książki dla córki jako prezent na imieniny.
    Niechaj Wam się darzy przy jej sprzedaży.🙏
    SłowiAnka 💓

    OdpowiedzUsuń