2022/12/03

Zimowa mobilizacja słowiańskich serc


 

7 komentarzy:

  1. Nakupiłam już jedzonka ptaszkom i powiesiłam na drzewach siateczki z jadłem ptasim. Do domków wsypałam ziarenek różnego rodzaju. Smacznego, Ptaszki❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dbam o swoich Przyjaciół .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od września :)
    Dobrego dnia wszystkim.
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  4. Od 1 grudnia sypię ziarno dla osiedlowych skrzydlatych serduszek. Pałaszują wszystkie: wrony siwe, gawrony, kawki, gołębie. Wronom aż się dzioby śmieją :-)

    Pozdrawiam karmiących i jedzących
    Dziewanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście karmię ptaszki a są to m.in. sikorki, wróble, sroki, kosy, rudziki, sójki, gile. Sama przyjemność! 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to sama przyjemność i radość! Hmm, trzymanie piskląt w dłoni dostarcza też wyjątkowo poruszających doznań.. Co tu mówić okazanie serca zwierzaczkom czyni nas Bogiem, taka euforia rozpiera! :) PS - dużo masz przyjaciół :)) Czcibor i Dobromiła

      Usuń