2022/03/20

Most między Słowianami a Rdzennymi Amerykanami. Odpowiedź z Kanady

 


    Witajcie, Czcibor i Dobromiła, 

nazywam się Jacqueline-Clarissa z rodowego osiedla Wachell (Wachall). Powiadają, że nasi Przodkowie przeszli około sto kilometrów, aby założyć nową wioskę na terytorium zwanym tam Republiką Czeską, a stało się to jakieś stulecie, zanim wchłonął je korporacyjny naród zwany Kanadą. 

    Moja siostra otrzymała Wasz indiańsko-słowiański plik PDF, zdobyła go od swojego przyjaciela z Polski. Wysłała go mnie, ponieważ jestem jedyną znaną jej istotą, która rozumie głębię wiadomości zawartą w tymże pliku, i posiada podobną wiedzę o faktach dotyczących historii naszych przodków na tej planecie. Umówiłam się z moim dobrym przyjacielem, znanym jako Człowiek Oko Orła, który został wykształcony i przyjęty w ramach Większego Sygnatariusza Suwerennego Narodu w Kanadzie. On posiada także wielką wiedzę na temat wielkiego prawa oraz dzisiejszego prawa stosowanego do otumaniania naszych umysłów i pełnego asymilowania naszych narodów do handlu korporacyjnego. 

    My popieramy Klan Matki Ameryki Północnej, który pracuje nad odzyskaniem jej terytorium pod starożytną Pieczęcią Wszystkich Narodów. 

    Mam nadzieję, że ta wiadomość trafi do Was i Was zainteresuje, bowiem wypatruję dalszej rozmowy z Wami w kwestii Prawdy naszych Przodków i naszej Planety. 

    Dużo błogosławieństw na Wasz dzień,

    Jacqueline-Clarissa, osiedle rodowe Wachell 

 

 


 

    Od Dobromiły i Czcibora

    Wiadomość od Jacqueline-Clarissy jest rezonansem naszego artykułu o połączeniach duchowych, obyczajowych i historycznych między Słowianami a Rdzennymi Amerykanami (staramy się unikać w miarę możności nieszczęsnej nazwy Indianie, z którą ludy amerykańskie oczywiście kompletnie nie rezonują). Nasz artykuł jest wynikiem naszych silnych odczuć, które mówią między innymi o tym, że Słowianom i Natives była i nadal jest pisana pożyteczna, kreatywna współpraca, a jej efektem będzie między innymi harmonizacja praw i wibracji planety oraz wspólny nad tą planetą Most Straży Duchowej naszych ras (i innych rdzennych, które zechcą dołączyć z mocą swych serc, dusz i specjalizacji). 

    Rozsyłanie naszego artykułu nadal jest w procesie - i praktycznie, zgodnie z założeniem, proces ten pozostanie nieskończony...

    Dzięki Jacqueline-Clarissie i Człowiekowi Oko Orła, z którymi nasze dusze odnalazły wspólną ścieżkę, możemy zasilać prace i serca Rodaków kolejnymi informacjami, inspiracjami i prawdziwą, ujmującą duchowością naturalnych Gospodarzy Ziem Ameryki. 

    Tym samym zapraszamy Was serdecznie do cyklu, który tą publikacją otworzyliśmy.

    D. i C.  

   Obraz z piórami autorstwa Jacqueline-Clarissy.

    Indianie i Słowianie... - Artykuł rozsyłany do osiedli, plemion, organizacji Amerykańskich Ludów Rdzennych: https://lechickieodrodzenie555.blogspot.com/2021/10/indianie-i-sowianie-reaktywujemy.html

7 komentarzy:

  1. To bardzo ciekawe, ze prawie wszyscy ktorzy teraz zglebiaja nasza slowianska przeszlosc byli od dziecka zafascynowani kultura i samymi Natives z Ameryki. (Wprawdzie dla mnie nazwa Indianie brzmi jak najbardziej pozytywnie, ale wiem ze dla tych ludow to nazwa traumatyczna.)
    Co nas do nich tak ciagnelo od dziecinstwa? Moze mamy w genach nasza przeszlosc i tradycje i lgniemy do tego co nasze? My i oni pochodzimy z tego samego szczepu choc pozniej mieszalismy sie genetycznie z innymi ludami jednak MY oba wielkie ludy nieslismy swoja wspolna tradycje przez pokolenia.
    Vinca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo celne spostrzeżenie. Co jest w tym, że nieomal każdy Słowian czuje więź z Indianami?...

      Usuń
  2. Wchodząc w moje poprzednie ziemskie wcielenia, odkryłam że w jednym z nich byłam córką wodza Indian z plemienia Hopi.

    Był to przepiękny czas mojego życia, do dzisiaj moim ulubionym ptakiem jest Kondor z którym w tamtym czasie miałam przepiękne duchowe kontakty.

    Uwielbiam cofać się w czasie w ten mój okres inkarnacji na Ziemi na tamtych przepięknych terenach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to piękno i Moc prostoty - i celności - indiańskich imion...
      Widzisz, to światło Hopi, światło budzenia i troszczenia się o właściwy kierunek ludzi, sprowadziło Cię tutaj. :)

      Usuń
  3. Bo ja kocham tą przepiękną PLANETĘ ZIEMIĘ i wszystkie ISKIERKI ŹRÓDŁA,ale też jestem mi,😄bo nie chcę by były i rządziły TUTAJ Ciemne złe szatańskie siły.
    Ale tego chyba większość ludzi pragnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Iskierko SłowiAnko jak dobrze,że tu jesteś, piszesz cudowne komentarze, które nas wspierają bo bardzo
    potrzebujemy właśnie teraz każdego słowa, które płynie prosto z serca. Oczywiście, że pragnie tego większość
    ludzi,to pewne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oli, ja jestem tylko jedną z wielu szarych myszek, które chcą by ta przepiękna planeta Ziemia i ludzie prawdziwe ISKIERKI ŹRÓDŁA WSZECHRZECZY były z sobą powiązane szczęściem, radością i miłością

    Bo tylko wtedy Wszyscy czują się dobrze i współgrają ze sobą w każdym calu.
    Kocham wszystkie ISKIERKI ŹRÓDŁA i Błogosławię im we wszystkim.
    PIĘKNO i DOBROĆ jest już blisko Nas pięknych Dusz.

    OdpowiedzUsuń