2022/03/22

Jacqueline-Clarissa i Oko Orła. Część 2. Słownik Symboli, Biblia Króla Jakuba, formuła wzrostu Sumerów

 


        Wspaniale słyszeć o Waszej praktyce z narodzinami!! Jestem wyszkoloną doulą, a przez krótki czas byłam także fotografem porodowym. Wcześniej byłam reżyserem filmów edukacyjnych dla położnych w Szkole Położnych w USA! Sama mam za sobą dwa porody szpitalne i dwa domowe, z których jeden bez asysty (tylko rodzina) i jeden poród wodny z położnymi, które zgłosiły się na ochotnika.

    Tak, nasi Przodkowie zaczynają szybko czynić tu swoje działania. Wróciłam do naszych statutów krajowych i Królewskiej Karty Brytanii. Wiele odkryłam! Niedawno napisałam do policyjnej korporacji naszego kraju, aby pomóc im zobaczyć prawdę o rzeczywistości, którą odkryłam! 

    Częścią, która sprawiła, że poszłam tą drogą, jest to, że otrzymałam kopię książki Słownik Symboli, ten jego rodzaj, którego się nie reklamuje. Załączam i kopię dla Was, Dobromiło i Czciborze. Dowiedziałam się również, że Biblia Króla Jakuba jest la Bibliotheque (francuskie słowo), a konkretniej biblioteką kodów. Pierwotnie była opublikowana przez King's Printer, które teraz nazywane jest Queen's Printer i drukuje całą rządową dokumentację rządową w Kanadzie. Biblię Króla Jakuba uczyniono Księgą Prawa Zasad Kupieckich - jest jak Księga Umarłych (Korporacji) Egipcjan. Jednocześnie pozostaje i księgą żywych, jako że piraci muszą zawsze dać zadośćuczynienie, rekompensatę, aby nie stracić jednego ze swoich. A więc zawiera zasady, których potrzebujemy, aby wydostać się z ich pułapki!

    Kiedy czytasz ustawę o Bezpieczeństwie... chwytasz, że masz osobę (w Prawie nie jesteśmy osobami, personami, martwą fikcją prawną i korporacjami) i podążasz za wskazówkami, zatem powiadamiasz Ministerstwo Finansów, że jesteś zorientowany w kwestii swego Bezpieczeństwa (Ochrony)... i twego pragnienia zmiany rejestru, aby usunąć się ze strony dłużnika w równaniu na rzecz wierzyciela, tak jak to powinno mieć miejsce, skoro skończyłeś 18 lat. 

    Upewnij się w tym, że chcesz odzyskać wszystkie swoje papiery wartościowe do osiemnastki, zanim się z nimi skomunikujesz. Bo jest to jeden z tych twardych rowerów, na których trzeba wsiąść i uczyć się jeździć - ale kiedy już się tego nauczysz, zaczyna się naprawdę trzymanie kontroli i robienie tego, czego się chce! Wiem, że ciężko jest znaleźć czas, kiedy ma się szczęście mieć tak zwane normalne życie, ale to jedyna ofiara, jakiej kiedykolwiek trzeba dokonać!

    Uczcie się zatem swoich zabezpieczeń, uczcie się wolności od niewoli zadłużenia, pod którą nas zaciągnęli i na tyle otumanili umysły, żebyśmy na nich pracowali, a oni rabowali nasze dobra rodowe. 

    Co musimy zrobić? Pranie, które polega na umiejętnym czytaniu statutów, na nauczeniu się o czym tak naprawdę mówią!...

    Dziękuję Wam i moim przodkom za zachętę. Znalazłam kolejny film, który pokazuje jak wielcy byli przodkowie. Usłyszałam z kolei, że Sumerowie posiadali formułę, którą mogli czynić się dużymi, albo małymi! Zauważyłem, że link do filmu nie przeszedł w wiadomości do Was. Musi być tego jakiś powód... 

    Jesteśmy tu teraz bardzo zajęci uczeniem się prawa i czytaniem wszystkich dokumentów, które sięgają w głąb historii naszego rządu. Znajdujemy wiele różnic i wiele opcji zarejestrowania się przy organie rządowym, bardzo interesujące. Włączając możliwość korzystania z systemu imperialnego, który jest zapisany zupełnie inaczej, niż nas uczą w szkole.  Znaleźliśmy wiele znaczeń słów chrześcijańskich, które nawiązują do definicji w Słowniku Finansów. Czy w Waszym kraju funkcjonuje ustawa o bezpieczeństwie? Ustawodawstwo dotyczące trustów finansowych? To jest teraz podstawa systemu finansowego. 

    Ponadto stwierdziliśmy, że trzeba być ostrożnym używając słowa człowiek, jak w ich sądach. W większości przypadków człowiek oznacza ciało bez duszy, odnosi się głównie do nauki korporacyjnej. Także staram się nie nazywać siebie człowiekiem, już raczej kobietą (lub mężczyzną), ale głównie określamy się dzikimi, którzy żyją z drzewami. I tak, nie jesteśmy osobami/personami, ale zawiadujemy (posiadamy) osobą, która nas angażuje w ich korporacje. Co może być dobre, albo złe, w zależności od tego, czy wiesz, jak faktycznie działa ich rejestracja w Waszych krajach - ustawa o statystykach życiowych, prawodawstwo. 

    Jestem zachwycona tym, że razem rodzicie swoje potomstwo. Musimy powrócić do naszego pierwotnego użycia słów, wydostać się z ich systemu prawnego, pod którym nas pilnują, zwodzą nas sztuczkami w kwestii naszej wolności.

    W Kanadzie mamy również ustawę o noworodkach. Co ma zerowe przełożenie na dzieci, za to całkowite na "niemowlęta finansowe". Sprawdźcie, czy coś podobnego jest w Waszym kraju. Moglibyście to rozczytać z ustawą o statystykach życiowych (rejestracja) i ustawie o bezpieczeństwie państwa (finanse). 

    Czy wspomniałam o Billu Turnerze, na YouTube? O obu kanałach? On uczy, jak przeniknąć ustawodawstwo w Waszych krajach. W Waszym kraju powinny istnieć sposoby na stworzenie własnego dowodu/certyfikatu tożsamości, tak jak zrobiliśmy to w Kanadzie - zarejestrowane w Federalnej Służbie Pocztowej... 

    Oglądajcie Billa Turnera, jego filmy są do strawienia. Jest dużo przetrząsania aktów prawnych, ale powinno to być ułożone w podobnym porządku w Waszym okręgu, jak w naszych krajach.

     Proszę, podzielcie się tym, co uważacie za ważne, tak jak ja podzieliłam się z Wami.

    Jacqueline-Clarissa z osiedla rodowego Wachell

    


    Dopisek od Dobromiły i Czcibora:

    W przygotowaniu mamy dużo informacji i błogosławieństw od pięknej amerykańskiej rdzennej duszy jaką jest Jacqueline-Clarissa. Niech nas to wszystkich wzmacnia na udręczonych, lecz wypatrujących Wiosny ziemiach Słowian, niech inspiruje. Wymiana Wedy i energii między naszymi ludami może jedynie zasilić obie strony i spleść pożyteczną współpracę.

    Niech nikt z naszych Rodaków nie traci ducha, bo całe skumulowane złośliwość i szkodliwość ciemnych sił ingerujących w naszą Ziemię to ostatnia amunicja. Pobudki ani nie da się zagasić, ani zwieść w niepożądaną stronę. Budzą się nie tylko Słowianie i Europa, ale wszystkie narody i rasy. Dagmara z Arizony powiedziała, że żyjąc tak wiele lat z Rdzennymi Amerykanami, nigdy dotąd nie widziała ich tak wielu i tak silnie zaangażowanych w rytuały i przywracanie wiedzy. Niech to nas utwierdza w zwycięstwie. Nie jesteśmy sami. Na całym świecie ludzi zapłonął Wielki Ogień Prawdy, Mocy i Wolności.

    Corporation - korporacja - corp (korpus, ciało) - ration (racjonowanie). Zatem korporacja - dysponowanie/racjonowanie ciałem/człowiekiem. 

    D. i C.  

    Kanał Billa Turnera: https://www.youtube.com/channel/UCf7Oia88Vm4NTgg0w9NPi5A


7 komentarzy:

  1. Mnie korporacja kojarzy się z angielskim słowem corpses czyli zwłoki.
    Koropracje odsysuja energię z ludzi.
    Pracowałam kiedyś w korporacji, szybko rozkąsilam ich cele. Uciekłam w kabanich podskokach, choć finansowo bardzo dobrze stałam i miałam wspaniałe matrix owe perspektywy. Wolę myć hipopotamy albo ujarzmiać demony. Na wolności jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z angielskim słowem "zwłoki", jak najbardziej.
      Kiedy porozmawia się chwilę z kimś, kto latami pracował w korporacji, to, szczególnie u kobiet, widać wewnętrzne rozdygotanie, energetyczne i mentalne zniszczenia. Tak, to potężny, mechaniczny wampiryzm.

      Usuń
    2. Wytrzymałam w korporacji dwa tygodnie... i też uciekłam 🙂

      Usuń
  2. Anamiko 💏 kochana Siostrzyczko Duchowa mam tak samo, najbardziej cenną jest dla mnie WOLNOŚĆ i POKÓJ DUSZY.
    Bo tylko wtedy lekko fruwam w PRZESTRZENI prawdy i Serca szczęśliwości.
    Kocham siebie jaką jestem i wszystko co Źródło Wszechrzeczy stworzyło dla Nas Jego ISKIER.🙏💞

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczcie sobie w Polsce strone PRAWONATURALNE.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Analiza słowa "Corporation" jest błędna. "Korporacja" to jest zwykłe spolszczenie angielskiego słowa. Angielskie słowo zaś pochodzi od łacińskiego "corporare", które znaczyło "połączenie w jednym ciele". No i też takie jest założenie tego - ludzie złączeni w jedną organizację w celu osiągnięciu celu np.: zrobieniu produktu i sprzedaniu go.

    OdpowiedzUsuń